Кабінет Міністрів України заборонив оформляти паспорт
громадянина України з використанням бланка у формі книжечки (до цього часу така
правова можливість існувала). Відтак видача паспорта громадянина
України допустима лише у формі ID-картки. Далі...
Сторінки
▼
середа, 28 березня 2018 р.
вівторок, 27 березня 2018 р.
Ігор Гусаков Цінності демократії як невід’ємна складова освіти
26 березня 2018 р.
про громадянські компетентності в освіті
говорили вчителі математики – слухачі курсів підвищення кваліфікації у
Львівському ОІППО. Відповідний тренінг відбувся у рамках
швейцарсько-українського освітнього проекту DOCCU. Педагоги, зокрема, отримали інформацію
про мету та ключові цілі зазначеного проекту, спрямованого на формування і
розвиток демократичного середовища у вітчизняній школі.
Тренер DOCCU Ігор Гусаков серед
іншого акцентував як на загальних підходах з утвердження в освітньому просторі
демократичних пріоритетів, так і на навчально-методичному забезпеченні, напрацьованому
в рамках проекту, зокрема на інтернет-платформі «Живемо в демократії», а також
посібниках з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини за
авторством Рольфа Голлоба та ін. У ході виконання дидактичних вправ,
пропонованих у цих посібниках, вчителі позитивно відгукнулися щодо їх
змістового наповнення та наголосили на потребі подальшого утвердження цінностей
демократії в освітньому просторі.
Про захід також можна прочитати:
http://loippo.lviv.ua/zahody/mpi/DOC/TS-nnost--demokrat-i-yak-nev-d-iemna-skladova-osv-ti-publication/
Про захід також можна прочитати:
http://loippo.lviv.ua/zahody/mpi/DOC/TS-nnost--demokrat-i-yak-nev-d-iemna-skladova-osv-ti-publication/
понеділок, 19 березня 2018 р.
Ігор Гусаков Демократичні пріоритети освіти
Протягом 12-16 березня 2018 р. вчителі правознавства м.
Львова та області в рамках курсів підвищення кваліфікації мали змогу розглянути
ключові аспекти розвитку громадянських компетентностей в Україні. Центральними
темами обговорення, що відбувалося крізь призму лекцій, практичних занять, семінарів та
круглих столів, стали принципи навчання «про», «через», «для» демократії та
пов’язані з ними методологічні підходи.
У ході
відповідних занять тренер проекту «DOCCU – Розвиток
громадянських компетентностей в Україні» Ігор Гусаков за допомогою цілої низки
тематичних презентацій та відеоматеріалів окреслив сучасні освітні тенденції у
сфері прав людини. У цьому контексті вчителі-правознавці мали можливість
одержати всебічні відомості про нормативно-правові підходи європейських та
вітчизняних інституцій до питань впровадження освіти для демократичного
громадянства (ОДГ) та освіти з прав людини (ОПЛ) в освітню сферу, дізнатися про змістове та методичне
наповнення освітньої платформи «Живемо в демократії», а також практично
попрацювати над дидактичними вправами, застосовуючи методичні напрацювання, що
пропонуються у посібниках з ОДГ/ОПЛ за авторством Рольфа Голлоба та ін.
Водночас тренер DOCCU Галина Сохань
залучила педагогів до моделювання портрету сучасного демократичного вчителя.
Загалом під час
згаданих курсів вчителі акцентували на необхідності утвердження демократичних пріоритетів
в школі та суспільстві.
Про захід також можна прочитати:
http://loippo.lviv.ua/zahody/mpi/DOC/Demokratichn--pr-oriteti-osv-ti-publication/
Про захід також можна прочитати:
http://loippo.lviv.ua/zahody/mpi/DOC/Demokratichn--pr-oriteti-osv-ti-publication/
четвер, 15 березня 2018 р.
Ігор Гусаков Що повинен знати педагог про кримінальний процес: лекція для вчителів правознавства та початкових класів
14 березня 2018 р. у ЛОІППО була прочитана лекція адвоката
Олега Мицика для вчителів правознавства та вчителів початкових класів на тему
«Що повинен знати педагог про кримінальний процес». Лекцію доповнювала
відповідна тематична презентація. Порушена проблематика становить актуальність
для освітянського середовища. Чинне законодавство, що передбачає спеціальні
гарантії неповнолітніх та накладає на педагогів додаткові обов’язки щодо
представництва їх законних інтересів, спонукає педагогів постійно розширювати
власні правові знання та практичних навики у цій сфері. Лектор торкнувся багатьох
важливих аспектів впровадження у вітчизняне правове поле механізмів захисту
прав дітей, що відомі під поняттям «ювенальна юстиція». При цьому
наголошувалося на правах і обов’язках освітян. Презентація, з якою ознайомилися
вчителі, містила цікаву статистику до теми правозахисту дітей. Педагоги висловили
вдячність Олегу Мицику за презентацію. Організаційно посприяли проведенню лекції
у такому форматі Микола Кацюба
(заступник директора ЛОІППО), Марія Барна (завідувач кафедри педагогіки), Ігор
Гусаков (асистент кафедри суспільствознавчої освіти).
Про захід також можна прочитати:
http://loippo.lviv.ua/news/SHCHo-povinen-znati-pedagog-pro-krim-nalniy-protses--lekts-ya-dlya-vchitel-v-pravoznavstva-ta-pochatkovih-klas-v-publication/
Про захід також можна прочитати:
http://loippo.lviv.ua/news/SHCHo-povinen-znati-pedagog-pro-krim-nalniy-protses--lekts-ya-dlya-vchitel-v-pravoznavstva-ta-pochatkovih-klas-v-publication/
неділя, 11 березня 2018 р.
Ігор Гусаков Кримінальна відповідальність за схиляння до самогубства – правова відповідь на виклики часу
7 березня 2018 р. набув чинності Закон
України № 2292-VIII «Про
внесення зміни до статті 120 Кримінального кодексу України щодо встановлення
кримінальної відповідальності за сприяння вчиненню самогубства». А відтак, є вже на законодавчому рівні кримінальна відповідальність за доведення чи схиляння до самогубства через інтернет-ігри. Таким чином, маємо приклад того, як мораль і право виступають у взаємодії. Далі..